فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد:

کشف 20 فقره سرقت کابل برق در سیرجان 

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

توسعه خدمات درمانی پلیس برای مقابله با موج جدید کرونا 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:پلیس کرمان با توسعه خدمات درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی در بیمارستان سیدالشهداء کرمان و مراکز قرنطینه، برای مقابله با موج جدید کرونا آمادگی کامل دارد و همواره در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهد بود. 
کد خبر: ۱۳۲۵۰۴۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری اظهار داشت:  همکاری نهادها، سازمان ها و مشارکت مردم در حوزه مقابله با ویروس منحوش کرونا یک اقدام اثر بخش است که در این راستا پلیس هم در کنار سایر نیرو های مسلح اعم از سپاه، بسیج و ارتشیان قهرمان حضور داشته و افتخار می کنیم از همان ابتدا در خط مقدم مقابله با این بیماری انجام ماموریت داشته ایم.

 وی افزود:تعدادی از همکاران عزیز ما جان خودشان را هم برای حفظ سلامت مردم تقدیم کردند که در اینجا به روح همه مدافعان سلامت و همرزمان شهیدم درود می فرستم.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بیان داشت:ما با توسعه خدمات درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی در بیمارستان سیدالشهداء و مراکز قرنطینه، برای مقابله با موج جدید کرونا آمادگی کامل داریم و همواره در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهیم بود.

سردار عبدالرضا ناظری افزود:با آغاز موج جدید کرونا،152 تیم از پلیس کرمان با سازمان های متولی و عزیزان بهداشت و درمان برای نظارت و اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری دارند و تاکنون از 2هزار و 500 نقطه بازدید داشته اند.

 وی تصریح کرد:جا دارد از اصناف تشکر ویژه ای داشته باشیم چراکه این عزیزان علیرغم مشکلاتی که برای آنها  پیش آمد همیشه همراهی خوبی با نظام داشتند و ایستادند و نقش بسزایی در سلامت مردم ایفا کردند.

سردار ناظری همچنین خاطر نشان کرد: ما برابر مصوبه ستاد کرونا در ورودی های استان و شهرهای قرمز و نارنجی، در 51 نقطه  ایست و بازرسی داریم و در همین چند روز گذشته 900  خودرو را برگشت داده ایم و در این شرایط جوی قدردان همکاران عزیز در این پست های کنترل هستم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:محدودیت های کرونایی همچنان از ساعت 22 تا 3 نیمه شب برقرار است و به خودروهایی که قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را دارند ابتدا تذکر داده خواهد شد ودر صورت عدم توجه برای ورود به شهر های نارنجی جریمه 500 هزارتومانی و برای ورود به شهر های قرمز جریمه یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری از شهروندان خواست:در این ایام، ورود به تفرجگاه ها ،پارک ها ،استفاده از تالار ها و اماکن ورزشی ممنوع است و مردم عزیز و فهیم کرمان نیز مانند گذشته برای مقابله با این ویروس منحوس که اخیرا هم سرعت انتشار آن نیز افزایش پیدا کرده است همکاری خوبی خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها